mandag 21. september 2009

Tilbake på "skolebenken"

Etter 4 år i arbeidslivet, er jeg nå tilbake i studier. Dette i tillegg til 100 % stilling som adjunkt, så jeg er veldig spent på om jeg kommer meg igjennom. Regner med at det skal går greit med et fag som motiverer og spennende leksjoner. Merker allerede at det er fint lagt opp for oss som ikke bor i Volda. Føler hittil at jeg har oversikt, og det lønner seg å fortsette med.

Godt å vite er det også at vi skal bruke blogger.com. Da var det ikke bortkastet når jeg for noen år siden startet en blogg her. Da er det ihvertfall ett verktøy som jeg er kjent med! Jeg startet opp med blogger pga den gode kompabiliteten med Sony Ericsson K850i. Det var lett å publisere bilder vi mobil. Derfor laget jeg en konto her, slik at jeg kunne spre alle gode fiskebilder. Kan være greit å skryte litt underveis når man er på fisketur i 30 dager hver sommer. Mye er sagt om hvorfor man jobber som lærer, men det er absolutt ikke noe minus for en fluefisker å ha lang sommerferie....

Da får vi satse på at innlegget blir lagret og at jeg dermed er igang med denne bloggen!
Over og ut for denne gang.

2 kommentarer:

  1. Helt enig Espen. Lang sommerferie er deilig, uansett om man er fluefisker eller ikke:))

    Snakkes

    SvarSlett
  2. Hehe. Sant det Nina. Selv for husbyggere ;)

    SvarSlett